Translate

3/6/12

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ: Η ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ "ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ"

"Τα στερνά τιμούν τα πρώτα"

Ο Λεωνίδας Κύρκος, διάλεξε, για την τελευταία εφ' όλης της ύλης συνέντευξή του, τον γνωστό και μη εξαιρετέο, για την πολιτική του ταυτότητα, Αλέξη Παπαχελά.

Στην εκπομπή "Νέοι Φάκελοι" του, επίσης γνωστού και μη εξαιρετέου καναλιού "ΣΚΑΪ", προβλήθηκε το σχετικό βίντεο, μετά τον θάνατο
του Κύρκου, όπως ο ίδιος το ζήτησε. Απορία παραμένει το γιατί δεν ήθελε να προβληθεί εν ζωή. Δεν ήθελε να υποστεί την όποια κριτική; Δεν ήθελε να βρεθεί σε αντιπαραθέσεις; Δεν ήθελε να αμφισβητηθεί ως προς τα γεγονότα που εξιστορεί;
Μα, δεν ήθελε, τουλάχιστον, να διαπιστώσει αν η συνέντευξή του δεν θα υποστεί περικοπές, παραλήψεις, αλλοιώσεις ίσως;
Στην κρίση σας οι απαντήσεις, καθώς και η κριτική για τα όσα θα ακούσετε σε αυτή την κύκνεια συνέντευξη, όπου κατά την γνώμη μου,
ο Λεωνίδας Κύρκος "αποκαλύπτεται" πλήρως.
Στα έξι βίντεο που ακολουθούν, θα παρακολουθήσετε όλη τη συνέντευξη.







2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα παλιόφιλε "φτου".Εδώ και λίγες μέρες επέστρεψα από τα ξένα για να ψηφίσω Σύριζα.Θα μου πεις δεν σε νοιάζει γιατί είσαι μαρξιστής και δεν τους εμπιστεύεσαι.Ψήφισα όμως την ελπίδα μιας τίμιας διαπραγμάτευσης με τους ευρωπαίους εταίρους και για μια εθνικά υπερήφανη στάση.Όταν είδα τα αποτελέσματα μου ήρθε να κάνω εμετό.Ο Έλληνας για μια ακόμη φορα επέλεξε τον ραγιαδιασμό και την υποταγή.

    Όλοι ξέρουμε τι θα ακολουθήσει με τα τσιράκια της Merkel στην εκσούσια.Ο πιο άγριος νεοφιλελευθερισμός.Εκείνη την στιγμή ένιωσα κάθε ίχνος πατριωτισμού και αλληλεγγύης για τους Έλληνες να ξεριζώνεται από μέσα μου.Η σχέση μου με οτιδήποτε εθνικό έχει οριστικά διαρραγεί.Να sai καλά φιλε μου,και οποιον ακούσεις να διαμαρτύρεται όταν θα ακολουθήσει η ρουμανοποίηση και η εκποίηση της χώρας ριχτού μια σφαλιαρα και λεγε του"ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν ήθελες,βγάλε τον σκασμό".

    ecofan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με απαράδεκτα μεγάλη καθυστέρηση είδα
      το μήνυμά σου. Συγνώμη... αλλά δεν είμαι επαγγελματίας, βλέπεις, να παρακολουθώ ανελλιπώς το μπλογκ μου.
      Με νοιάζει, αγαπητέ, με νοιάζει. Τίποτα δεν πετάω στον κάλαθο των αχρήστων και δεν έχω την αφέλεια ούτε την έπαρση να θεωρώ ότι
      ο μαρξισμός, ο ιστορικός υλισμός αποτελούν
      την ακούνητη αλήθεια.
      Έχω, όμως, μια βεβαιότητα. Ότι ο καπιταλισμός είναι πλέον "τελειωμένος", όχι με τη χρονική σημασία αλλά με την ποιοτική.
      Εκείνο, λοιπόν, που με φοβίζει, δεν είναι ένας "τίμιος" συμβιβασμός μαζί του αλλά η άγνοια πολλών ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ ότι πρόκειται
      για συμβιβασμό και η συνειδητή θέση
      των περισσότερων ότι ο συμβιβασμός είναι
      ο στρατηγικός στόχος.
      Οι ψηφοφόροι των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, όσο κι αν μας τρελαίνουν (είναι και οι φτωχότεροι, που να πάρει!) δεν θα πρέπει να αποτελούν έκπληξη.
      Το ίδιο έργο παίζεται από σύστασης ελληνικού κράτους. Και ξέρεις γιατί; Γιατί η απελευθέρωσή μας δεν ήταν αποτέλεσμα επαναστατικής διαδικασίας. Ήταν βούληση των "εταίρων" μας.
      Εν ολίγοις... δεν απελευθερωθήκαμε ποτέ! Ραγιάδες!
      Συμμερίζομαι την απόστάσή σου από τον πατριωτισμό (άλλωστε, για άλλη μια φορά τον ανέλαβαν άλλοι, οι ίδιοι που το διαχειρίζονταν πάντα).
      Το ζήτημα της αλληλεγγύης είναι για μένα ξεκαθαρισνένο προ πολλού. Αλληλεγγύη με αυτούς που έχουν τις ίδιες ανησυχίες μαζί μου
      -όπου γης- και με τους αδύναμους, που θέλουν
      μα δεν μπορούν.
      Οι υπόλοιποι ας υποστούν τη μοίρα
      που επέλεξαν...

      Διαγραφή